. < type="text/javascript" src="http://www.theme-designer.com/s/vote/rating.php?color=444444&bg=FFFFFF&kc=555555&h=1&kadr=0&mod=1&url=http://paor.loxblog.com<-PostLink->"> < سال نو








دنیای رنگارنگ اینترنتی

چهار شنبه 12 فروردين 1394
ن : پارسا اکبرپور و امیدرضا محمدبیگی

سال نو

سال نو می‌شود، زمین نفسی دوباره می‌كشد، شکوفه‌ها لبخند می‌زنند و پرنده‌‌ها به آشیانه باز می‌گردند و در این رویش سبز زندگی جریان می‌یابد. یک سال دیگر افتخار آن را پیدا کردیم تا در خدمت‌تان باشیم و سال نو را این بار در قالبی متفاوت به شما زومیتی‌های عزیز تبریک بگوییم.

 

با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می کند. چکاوک‌ها، هزار دستان و قمریان، نغمه‌ها و سرودهای فرح بخش و تازه سر می‌دهند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره‌گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خوانند. بهار، پیام آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است و با آمدنش دل ها سرشار از سرور و جان‌ها معرفت می‌یابد. نزدیک به پنج سال است که افتخار همراهی شما عزیزان را داریم. یک‌سال دیگر پذیرای حضور گرم و مجازی‌تان شدیم و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. در سال ۹۳ تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا کیفیت و تنوع محتوای زومیت را افزایش دهیم و سرویس‌های تازه‌ای را ارائه کنیم. امسال و پیش از تحویل سال نو نیز قصد داریم در قالبی متفاوت سال جدید را تبریک گفته و بهترین آرزوها را برایتان داشته باشیم. سال ۹۳ تمام اعضای زومیت برای بودن در کنار شما و برای عشقشان به تکنولوژی نوشتند.

با انرژی زیاد و شوق بسیار علاقه‌مندیم تا در سال آینده نیز با یکدیگر اتفاقات دنیای تکنولوژی و آی‌تی را رصد کنیم. خوشحالیم که در سالی که گذشت با زومیت همراه بودید و با نظر‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود به ما برای ارائه محتوای بهتر کمک کردید. تیم زومیت در سال ۹۴ با تمرکز، تلاش و دقت بالاتر، اخبار، مقالات، بررسی‌ها و سرویس‌هایی جدیدی را برای شما عزیزان و خوانندگان زومیت با کیفیت بالاتر ارائه خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گاه نوشته های پارساوامیدرضا و آدرس paor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.